About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

onsdag 7 december 2011

Schnee

Eller snö som det då heter på svenska har äntligen kommit. Snackade förra veckan med en bekant om när första snön skulle komma. Han sa 15, verkar som han hade lite fel där. Jag vågade dock inte gissa på när den första skulle komma. Fast den är juh bra mycket senare än förra året. Hade visserligen kommit ytterst lite snö igår men den kan knappast räknas.

Ush borde sätta igång med hemuppgift och inte sitta och slappa vid datorn, fast ska juh inte vara klar förens på fredag, så har lite tid och hur svårt ska det vara att komma på tio positiva egenskaper hos mig.

Tydligen verkar det som en till knopp på orkidén vilja slå ut. Så den verkar juh må bra. Hoppas att jag inte dödar den när den väl slutat blomma, som jag brukar göra med blommor.

som avslutning tänkte jag slänga upp en bild från november förra året Har vissat den tidigare visserligen, men gillar den.
Photobucket

1 comments: