About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

söndag 18 december 2011

God dag

Nu var det ett tag sedan igen. Har inte orkat skriva under veckan pga migrän men nu är jag förhoppningsvis tillbaka.

I dag lär det väl mest bli slappande av, ska nog försöka att hinna tvätta och fixa naglarna och det är allt. Tror det får bli rosa naglar idag sen senare i veckan något mer juligt, har bara noll idéer till något sådant.

Som ni kanske ser har jag lagt till en liten nu ruta som länkar till min bilddagbok, el dayviews heter det väl nuförtiden. Ut i fall att någon av er skulle vilja se lite mer bilder jag tagit. För alla vissas juh inte här utan bara ett litet urval av den bättre.

Lägger upp en liten favorit i repris bild. Bilden kvalitetsmässigt är inge bra men gillar hur lugn jag ser ut med hunden. Jag trivs väldigt bra runt djur.
Photobucket

0 comments:

Skicka en kommentar