About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

söndag 11 december 2011

God morgon

Hallå igen!

Hur är det med alla idag då?
Själv ur man urtrött, känns som denna dag kommer bli lika produktiv som gårdagen var, då jag enbart slökolla på en massa serier. Borde dock påbörja uppgiften från Misa, denna är lite svårare än den förra och ska ha gjort den tills imorgon. Fast helt klart behöver den nog inte vara men iaf bör den vara påbörjad.

Borde nog också försöka mig på en promenad idag fast gå ut i skogen när det är en massa is på gatorna känns lagom lockande, dumma med töväder sen minus igen på natten.

Slänger upp en bild från julen 09, tror det var första året vi inte hade någon julgran. Photobucket
I år lär dett varken bli julgran eller julklappar. Nå jag har tänkt skippa köpa julklappar i alla fall, vill jag ge presenter kan jag juh göra det när som helst istället. Plus min familj är tämligen omöjlig att hitta bra julklappar till så blir bara stressande

1 comments:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera