About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

fredag 9 december 2011

Känner mig lite duktig




Tror bilden säger allt. Visst röksuget vill återkomma lite då och då. Var lite jobbigt med det igår. Därför inget bloggande.

Ska man ner till verksamheten idag. Lyckades bli klar med uppgiften i onsdags, nu måste jag bara hitta den.Tror jag ska höra av mig till lite folk jag int träffat på ca 1 vecka efter det, måste hitta på något vettigt efter det jag slutat som inte är handla mat. Okej visst jag avskyr att handla mat så kan va lite därför.


Suck hoppas jag vaknar till lite snart.

2 comments:

  1. bra där!! jag led två veckor sen blev allt bara bättre oh bättre. nu är det två år sen ajg la av med skiten. det bästa jag gjort för mig själv. tvekar du i kampen köp pocketboken "äntligen icke-rökare" av allen carr, tro mig, den är avgörande. Det va pga den jag lyckades sluta så lätt. pang boom=)

    SvaraRadera
  2. Jag driver en blogg med drömmen om att nå ut till folk, att kunna bli igenkänd utanför staden där jag bor.
    Kanske är min blogg någonting för dig?
    För övrigt så hoppas jag innerligt att du haft en super bra helg!

    ps. Förlåt om du inte alls gillar sån här reklamering, men isf är det bara att radera.
    Kram Linn

    SvaraRadera