About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

måndag 19 december 2011

God morgon

Hur är det med alla läsare idag då?
Här är allt bra, nyss ätit frukost. Dock är min kropp lite små öm. Dumma Yoga, lika jobbigt varje gång jag lyckas ta upp det. Måste verkligen lyckas att få en rutin på det. Känns bara så dumt att kroppen ska bli så öm för sån liten träning.

Måste komma igång med fotograferandet igen, kan säkert bli väldigt vackra bilder med all denna snö. Plus kan vara kul att testa systemkameran ordentligt är juh första vintern som jag har den. Okej skaffa den väl i februari så var väl egentligen vinter då med men använde den inte mycket ute då.


En annan sak jag måste är att lära mig att jag inte behöver gå upp klockan 7 fast jag inte ska vara nere på stan förens klockan 13. Fast kanske bra att försöka låta bli att förstöra dygnsrytmen när jag ändå vaknar mellan 6-7 utan alarm. Nej känns som jag borde avrunda innan det blir ett väldigt långt inlägg

0 comments:

Skicka en kommentar