About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

måndag 5 december 2011

5/12

Hallå hallå. Var ett tag sen nu eller vad säger ni.
tror jag har lyckats snöa in mig totalt på blommor och skötsel sen jag köpte min lilla orkidé, undrar bara lite om när den ska vattnas för först gången och så.
Har även köpt lite gödning till den och min porslinsblomma som av någon anledning överlevt brist på vattning och när den fått vatten har det varit väldigt ojämn mängd.


tillochmed skott har den fått, tror det är ett bladskott. Och ja den har lite deformerade blad.

Var förövrigt mitt andra möte på nya stället idag, gick bra. Fick liten läxa tills nästa gång(fredag). Ska välja ut tio positiva egenskaper med mig, först som dök upp i huvudet var punktlig så bara nio kvar att komma på men har Juh några dagar kvar.

Nej dags att dra. Vi hörs!

0 comments:

Skicka en kommentar