About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

söndag 11 december 2011

......

Är just nu jobbigt röksugen trots att jag inte rökt på snart en vecka, lägg till huvudvärk på det hela så blir det hela extremt jobbigt men jag ska lyckas hålla ut. Tur att närmaste öppna affär ligger en halvtimmes promenad bort. Skulle kunna hinna dit innan dem stänger men nej.

Promenader hjälper inte mot röksuget har jag lyckats konstatera, kan bero på att jag nästan alltid rökte när jag promenerade.  Några tips på hur man lyckas få tankarna på något annat än rökning? går int så bra för mig på den biten

5 comments:

  1. När jag skulle sluta så använde jag mig av nicotin mint sugtabletter!! Va grymmt jobbigt i början.. Men har nu vart rökfri i 4 snart 5 år:D gör massa saker som du tycker är kul och får iväg tankarna från röka och så!!!
    Lycka till // Jela

    SvaraRadera
  2. Vill du synas lite extra?

    Missa då inte detta.
    http://shapeful.blogg.se/2011/december/vill-du-synas-1.html

    SvaraRadera
  3. vilken fin header du har :) älskar månar..

    Jag driver en alternativ blogg som fokuserar på alternativ musik och klädstil. En av Sveriges största inom området. Jo jag sjunger i ett metalband också. Dessutom har jag knallila hår. Jag lovar att jag bryter av i ditt vanliga bloggklickande! Ägna en sekund, you won't regret. :)

    var gärna med och tävla om att vinna min outfit, i samarbete med Blue Fox!
    http://anewkindofmetal.blogg.se/2011/december/vinn-min-outfit-toppen.html#comment

    SvaraRadera
  4. Kanske borsta tänderna. Det brukar hjälpa på det mesta. Man känner sig så fräsh och vill varken äta eller röka då. :)

    SvaraRadera
  5. Jag slutade röka efter 10 år, för snart 2 år sen. Det var jobbigt i början, men sen bestämde jag mig för att det var okey att feströka, och helt plötsligt var det inte så jobbigt att vara rökfri på veckorna. Nu går det ofta flera veckor mellan att jag röker, och har inget sug alls mellan gångerna. För mig handlade det nog om att jag fick ett sånt jävla sug när jag tänkte att jag aldrig mer skulle få ta en cigg. Men sen när jag bestämde mig att det var okey om jag festade, så var det inte alls så svårt.

    SvaraRadera