About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

söndag 29 augusti 2010

Blä för denna dag

Finns int mycket att säga om denna dag. Brorsan var över på fika vilket var bland de få positiva sakerna idag. Men däremot var mazarinerna dåliga (och jag som älskar mazariner).
Imorgon är det måndag igen och inte mycket vettigt på dagordningen för imorgon. Möte vid 11 dock. Och imorgon kommer pojkvänen hem. Yay. Dock vet i sjutton hur han tänkt första tåget som han kunde ta är framme vid 9.50 han börjar 9.30.

Försöker just nu lista ut om man är sötsugen el något. Tror min hjärna är på semester.

Inpackningen som jag köpte i torsdag får iaf godkänt, bra för glans och mjukhet iaf. MEn mycket mer nja, men kan juh hända att jag byter åsikt efter använt den ett tag, vore int första gången isånafall

Nej ska nog ta och frösöka någon halv vettig film att se på.
Detta var tänkt att vara ett mycket vettigare inlägg än  vad det blev alla idéer försvann när jag satte mig vid datorn

0 comments:

Skicka en kommentar