About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

torsdag 26 augusti 2010

Shoppat lite

Tog en vända på stan innan man åkte hem idag.
blev:
  • 2 set med lösnaglar
  • En svart kofta (från Cubus)
  • 3 par leggings
  • En hello kitty pyjamas
  • 1 grönt nagellack
  • balsam
  • mascara
  • Strumpor
Ville även ha ett par snygga högklackade skor men hitta inga snygga. Att jag hade köpt strumpor upptäckte jag när jag kom hem men man kan aldrig ha för många. 

De mesta av kläderna (plus mina kosttillskott och några hårpinnar)

En av lösnaglarna. gillade designen

De andra paret


Nagelacket


Mascaran
Hoppas den är bra fick tips om den från bekant el tror det var den hon mena var rätt märke och skulle vara rosa med blå text så


Spray in balsam och inpackning
Hoppas inpackning är lika bra som spray in balsamet för det är bra och drygt



Koftan framifrån



Suddig från sidan.
Koftan ska vara storlek L men verkar som cubus storlekarna är skumma. Brukar ha S/M


Vill inte veta vad summan för allt gick på men inte var det billigt. Köpte även ett packet cigg till kompis som gav mig ett när jag inte hade pengar att köpa egna.
Finns inte så mycket mer att säga om dagen som varit, ska snart till affären och köpa hö till marsvinen sen packa väska och bege mig till  pojkvännen efter han slutat jobbet.

0 comments:

Skicka en kommentar