About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

måndag 23 augusti 2010

trötter

allmänt trött idag nyligen hemkommen från dagverksamhet man är på, plus innan det spenderat dagen hos pojkvännen.  Åt jättegod pizza hos pojken, såklart den var god då vi gjorde den själv eller ja inte botten och tomatsåsen då. vi hade totalt tre olika sorters ost på, och paprika och på min halva oliver, han fick qourn och någon skum chili liknade sak. Jag är inte så förtjust isåna saker på pizza.


Borde kolla igenom bilderna som en tog på stället jag är på, tror hon tog en bra bild på mig. Och jag har inga problem att låna ut såna saker så länge dem håller sig i närheten av mig


Lite musiktips: Mechanical moth - Black queen style. Älskar låten plus skulle vilja ha en del av kläderna i den videon

0 comments:

Skicka en kommentar