About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

måndag 30 augusti 2010

Lite kvälls tankar

Var nyligen urtrött men har nu piggnat till lite, och jag som tänkt lägga mig tidigt. Och jag som för ovanligheten skull tvättat bort mitt smink. Har äntligen köpt såna där eye make up remover pads eftersom jag nästan enbar använder kajal och mascara behövs inte myckte mer. Köpte dem på hm. pris okänt då jag ej kollade det. För ovalighet någon rengörings grej där man känner igen de flesta ingredienserna, första som är paraffinum liquidum tror jag att jag har vetat o hur det framställt/kommer från men som bortfluget ur huvudet.

Funderar även om hur jag ska kunna lösa problemet med rubriken på bloggen. L:et smälter i hop med hjärtat i bakgrunden. vilket jag stör mig på.

Jag vill köpa ny vinterjacka men var hittar man snygga jackor? Borde kollat det när jag var på stan tidigare idag samtidigt denna stad har så tråkiga affärer ibland

0 comments:

Skicka en kommentar