About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

tisdag 31 augusti 2010

dum kollektivtrafik

Hade jätte kul på badmintonen idag. Var bara jag och handledaren på stället som som spela, och eftersom han skulle iväg tidigare blev det ett 35min pass utan paus istället för en timme med paus. Spela enbart  mot honom är jobbigt så urtrött efter ca 15 min. Men gick bra. Hade dock glömt ombyte igen, alltid något jag glömmer.

Kommer sen till busshållplatsen, kollar när bussen går. Skulle gå 9.55 jag var där 9.45 så lite vänte tid. Klockan blir närmare 10.00, tänker jaha den verkar va lite sen.  10.05 inser jag att bussen måste åkt förbi mig. Jag som är vrålhungrig och vill hem och duscha och byta om. 10.10 kom det äntligen en buss.

slänger upp en lite bild på Anette bara för att

0 comments:

Skicka en kommentar