About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

fredag 27 augusti 2010

Vad vackert hår du har idag........

..... är det bara jag som får höra det när jag inte har gjort något med det. Kom till dagsverksamheten med ganska fuktigt hår idag och får genast höra vad vackert hår du har idag, till saken hör att jag hade jättebråttom iväg från pojkvännen då jag duscha för länge och var allmänt seg att packa en del grejer.
Jag hade inte ens hunnit med att kamma håret så så vacker kand det inte varit.

Fredagar måste för övrigt vara den mest onödigaste dagen att vara där. Vi gör inget, el jo går igenom vad som händer nästa vecka men det kan man juh se på deras hemsida + veckorna är nästan alltid upplagda med samma aktiviteter på samma tider. Så djävla onödigt att behöva åka ner ditt för att få reda på något som man lätt kan ta reda på själv för att runt en halvtimme senare få åka hem igen.

Är det bara jag som tycker det är skumt att det inte går något bra på tv en fredags kväll? tror tvbolagen att exakt alla är ute och festar el något så dem inte behöver vissa något vettigt.

0 comments:

Skicka en kommentar