About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

tisdag 24 augusti 2010

Tisdag

Jaha var det tisdag idag då känts som torsdag men måste vara för att vi tidigare spelade badminton på torsdagar på stället jag är på och inte tisdagar. Badmintonen gick urbra trotts man inte spelat sen i juni. Har lite udda teknik ibland ingen fattar hur jag kan lyckas få bollen över nätet när jag ibland träffar med kanten på racket, 1 cm är int mycket träffyta man ibland lyckas man. Plus höll på att tappa balansen en gång när jag skulle slå. Dock gjorde mitt skadade fingert lite ont mot slutet plus ryggen var verkligen trött efteråt (visserligen resten av kroppen med).

idag har det inte blivit mycket mer än badmintonen och slappande och massa slökollande på tv. Även en del bloggläsande har blivit av. Älskar denna blogg.

Nej nu ska jag återgå till mitt kaffe drickande. Dricker nog minst 1,5l kaffe varje dag.

Argh borde försöka se om det går att byta tangetbordet på laptopen blir jobbigt att skriva när vissa tangeter ej funkar som de ska.

0 comments:

Skicka en kommentar