About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

lördag 28 augusti 2010

Kaffe och Musik

Kaffe och musik är underbart. Just nu är det lite mer välkänd musik från min sida. Nämligen The Cure, knappt lyssnat på dem sen jag var 18. Eller ja datorn påstår att jag lyssnat på dem mer nyligen men itunes nästan alltid är på under tiden jag är vaken. Går väldigt sällan är det jag går en längre tid utan att lyssna på musik. Längsta perioderna är väl när man är hos pojkvännen, har är inte lika mycket av ett musikfreak som jag.

Mitt sår på fingret är nu äntligen så pass läkt att man kan gå utan plåster, men har fortfarande problem med att fläta håret. Går av någon anledning inte lika bra. Undra om man ska testa inpackning jag köpte i torsdags imorgon. De flesta jag har snackat med har bara positivt att säga om det dem provat från serien, även jag gillar juh spray in balsamet. OCh förhoppningsvis är inpackning bra annars är den lite väl dyr för min smak även om 65kr inte är en större summa men jag är snål när det kommer till vissa saker. Hårspännen, smycken och naglar kan jag lätt lägga över 100kr på men smink och hårprodukter där vill jag helst betala högst 50kr. Samma sak med sko högst 500kr om det inte är kängor då betalar jag lätt det dubbla  om dem är snygga. Ja ni fattar.

Oj mitt kaffe totalt glömt det medans jag suttit och skrivit. Vem vet kanske ger mig ut på en fotopromenad senare idag

0 comments:

Skicka en kommentar