About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

lördag 28 augusti 2010

Röksugen

Så förbannat röksugen just nu. Glömde tillochmed vattnet när jag skulle göra kaffe och upptäcker det efter cirka 5 min.

Har suttit i min nya kofta hela dagen har varit sjuktfrysen idag, och huvudvärken verkar inte vilja släppa idag. Hoppass int jag håller på att bli sjuk.

vill börja använda mina lösnaglar idag men får vänta tills efter badmintonen på tisdag. lär inte kunna spela med långa naglar just nu, var sjukt länge sedan jag hade långa naglar.
Kanske borde man klippa luggen snart igen, borde snart vara en månad sedan, och vill ha luggen strax ovanför ögobrynen och börjar gå ner nedan för dem nu.
Slökollat på The simpson som slutade nys redan sett det avsnittet några gånger. Tycker pojkvänen får komma hem snart så jag har något vettigt att göra under dagen än enbart slökolla på tv. Visst jag har andra jag kan vara med än enbart honom men de flesta roliga personerna bor inte i västerås eller så är dem rökare och såna vill jag just nu undvika så mycket som möjligt

0 comments:

Skicka en kommentar