About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

tisdag 31 augusti 2010

Denna dag

Jaha var det tisdag igen. Idag är det inte mycket på schemat.
Liten kort genomgång av det dock

  • Badminton kl 9
  • Fixa med Bloggdesignen. ska fixa till en header el något åt det hållet
  • leta fram chobits 
Badmintonen behövs det inte säga något om skulle jag tro

Blogdesigen vet jag inte hur jag ska göra med, inte van att arbeta med sådant på mac.Att jag har använt mac i över fem år är en annan sak. Fortfarande lost på vissa grejer.

Chobits är en japansk Manga serie skriven av Clamp (grupp av flera kvinnliga tecknare/textskrivare) som även gjorts som anime (animerad tecknad serie). Ska ha den i båda formerna dock minns jag ej var dem är lagda. Bara Det inte tar för mycket tid från designandet efter jag hittat dem. För det är juh trots allt mycket mer lockande att kolla på serier än fixa med andra saker.


Ett av omsalgen till Mangan

0 comments:

Skicka en kommentar