About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

måndag 30 augusti 2010

God morgon

Utlovade igår bild på hur naglarna ser ut och här är dem




jag i just nu, nyvaken och allt. Ska snart göra i ordning mig, Hur jag ska lyckas sätta upphåret utan att göra illa mig på naglarna vet jag ej. Kommer nog precis ha vant mig vid dem när jag ska ta av mig dem.

Tänke idag tipsa om en liten annan blogg. Denna gång en mat blogg, en vegan mat blogg faktiskt, men man behöver  ej vara vegan för att gilla dem recepten. Har testat några på pojkvännen och han gillar dem. Lättlagade är dem med och han varar mat recept med bröd och liknade. Jag har dock ännu inte hunnit testa brödrecepten men det ska göras snart. Här är länken. Jag är inte vegan utan lacto- ovo- vegeterian, dock tål jag nog inte mjölkprodukter och har sällan ägg hemma.  90% av maten jag gör är efter dessa veganska recept eller insperat från dem. 
Kommer även lägga upp länken under blogglänkar så jag vet var den är när jag behöver den och min dator inte är att tillgå



/Noctifer

0 comments:

Skicka en kommentar