About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

tisdag 24 augusti 2010

Morgondagens planer

Allt detta händer imorgon:

  • Ny grupp på dagsverksamheten med inriktning kultur
  • Möte med handledaren på stället. Troligtvis för genomgång av nästa veckas schema
  • Träffa bästa kompisen.
Ser fram imot morgondagen. För en väldigt estisk människa som jag lät kultur väldigt intressant, verkar som det kommer bli en heldel kreativt arbete plus besök av museer och liknade. Första gången imorgon så vet mer vad som kommer hända i den gruppen då.
Mötet med handledare finns det int så mycket att säga om, går säkert bra.
Träffa kompis kommer säkert bli kul. Hon kommer bjuda på pizza och kommer säkert bli alldels för mycket rökande. Hoppas jag får pengar imorgon så jag kan köpa nya cigg, mina kommer ta slut och det får dem int göra när man är med henne. Jag avskyr att behöva tigga cigg från andra. Förhoppningsvis blir det planering av stockholm resa, sagt att vi ska åka denna månad men tror ej det blir av vi lär juh bestämma datum denna gång annars lär det inte av. Förövrigt känns det som vi inte träffats på ett halvår men så långtid sedan är det int vi träffades högst en månad skulle jag tro, vi träffas ibland sällan men har desto roligare då.

Undra om man kan lyckas träffa pojken lite han ska visst bort i helgen :(
Får se om jag orkar lägga in bilderna från kameran imorgon.

Dagens musik har varit en till största del blandning av Nachtmar, Mechanical Moth och Deine Lakaien. De vill säga mest musik från tysktalande land men blandade in lite japansk musik också.

Måste erkänna det här med bloggande är ganska kul, dock är det nog inte så många läsare man har

0 comments:

Skicka en kommentar