About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

fredag 1 oktober 2010

16645...

16645 steg tog jag idag tydligen ska det motsvara 15km, mycket beror nog på vändan på stan, och att jag gick till och från affären. Tydligen tog jag ledning i utmaningen. Får se hur det går imorgon, lär nog bara komma upp i hälften av det. Brukar alltid börja bra när jag startar saker sen tröttnar jag efter någon dag.

Har juh dock ett spår i en skog inärheten, dock inget elljus spår så måste komma iväg innan det blir mörkt, plus smått lovat en från dagsverksamheten att vi ska gå tillsammans. Är duktig på att nästan lova saker, tur att man påminns lite då och då om sådant.

Har löst mystieret varför jag känner igen han som spelar Jack Harkness (John Barrowman) I doctor who och Torchwood. Han spelade en mindre roll i desperate housewives säsong 6, var bara med i några avsnitt och måste lyckats se just ett av de avsnitten han var med i. Slipper jag fundera på det när jag ser torchwood nästa gång. Bra för började bli irriterande.

1 comments:

  1. Ja sånt är irriternade när man ser på film eller en serie. Jag kan inte se vidare om jag inte får reda på vem det är och vart jag sett skådespelaren förut. Blir att man kollar imdb.com

    SvaraRadera