About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

torsdag 21 oktober 2010

Kan inte..........

Kan inte lacriomsa komma till sverige, blir juh dyrt om man skulle åka utom lands för att se dem. Eller åtminstonde kan de väl komma till något av grannländerna. Fast just nu verkar de inte ha några mer planerade spelningar överhuvud taget. Om jag någonsin skulle bli rik skulle jag ge mig ut på en massa spelningar med band som jag älskar men aldrig kommer till sverige.



Hamna i lite rolig diskussion med några som går i samma lokaler som mig (men en annan verksamhet, de delar fik så). Satte mig där för att prata en liten stund med dem. Och dem kom in på att dem förstår sig inte riktigt på folk som väljer att bleksminka sig och använda korsett. Hallå, jag har juh för i tiden bleksminkat mig och bär ganska ofta på min fritid korsett. De blev ganska förvånade och hoppades att jag inte tog ila upp. Vilket jag inte gjorde de har juh trotts allt inte sett mig så mycket på fritiden, plus gillar man stillar som sticker ut och kanske inte är så lämpliga till vardags, så väljer man oftast som vuxen (ha har jag börjat se mig som vuxen?) var det är passande att ha på sig efter situation, korsett har man bara inte överallt. Är man i tonåren så kanske det funkar då man oftast bara har skola vilket inte är riktigt samma sak som arbetsplats.
Hade visserligen bara tänk stanna och snacka med dem i ca 15 min var juh hungrig och skulle hem och äta, sluta med att jag satt där i över en timma och snacka allt från alkohol, mest whisky och öl till musik och olika stilar, jag har genom åren lärt mig att bli lite av en kameleont på den fronten och blandar efter humör.

Undra vad morgon dagen har att bjuda på, men nu ska jag snart sova så god natt

0 comments:

Skicka en kommentar