About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

tisdag 19 oktober 2010

Klippa el ej

Funderar just nu på om man ska klippa "kort" igen. Gillar mitt långa men så himla slitet efter år av färgning och förra helgens fest gjorde det inte bättre. Glöd från cigg kom lite väl nära håret.
om jag skulle bestämma mig för skulle det betyda jag skulle gå från detta

till detta (el ja på ett ungefär)
Bra bild på min riktiga hårfärg också.
Efter sparat ut håret i ca tre år vet jag inte om jag vill klippa men känns som jag måste göra det. Ett svårt val faktist, känner mig mer bekväm i långt hår en kort men skulle vara skönt att få bort lite skaddat hår, men växer juh så sakta.

Vad tycker ni långt el kort?




3 comments:

  1. behåll det långa :) Det är snyggt nu till vintern .

    SvaraRadera
  2. Kan du inte bara toppa det långa håret?

    SvaraRadera
  3. meen gud vad fin du var i kort.. KLIPP :D:D

    SvaraRadera