About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

tisdag 19 oktober 2010

Morgon dagens planer

Ick ser inte fram imot imorgon. Pojkvänen vill att jag ska komma över till honom direkt efter jag slutat, vilket leder till att jag har knappt 2 timmar på mig att mata djuren, duscha äta och allt blir tajt då jag måste vara nere 10 minuter tidigare, vilket gör att jag måste ta eventullet måste ta en tidigare buss. Bara för att vi ska hämta grejerna från drejningen, sen besöka konstmuseumet klockan 10.

Samtidigt som brosan vill träffas imorgon. Hur ska jag lyckas hinna med båda?  Dubbelbokad, ja tydligen.

Sen måste jag få tag på handledaren för att prata om lite saker, han har juh haft möten hela tiden de senaste dagarna.
Måste nästan handla också men för vilka pengar, har en hundring som ska räcka denna vecka plus nästa. Antar att jag får skippa cigg, fast är nog bara bra kanske jag hostar mindre.

Och promenerandet går bara sämre och sämre.
Med min tur så vaknar jag väl med förkylning och migrän i morgon. Orka just nu inte tänka posetivet just nu.

Fick kommentar på förra inlägget om varför inte bara toppa håret. Toppning räcker inte har toppat det ca varannan månad de senaste två åren. Plus skulle behöva klippa åtminstonde 10cm.


0 comments:

Skicka en kommentar