About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

torsdag 14 oktober 2010

trötter

har variturtrött idag, somnade när jag kollade på criminal minds tidigare då är det ila.

Drömde om att en av mina kusiner gick på samma gymnasie som mig imorse efter jag lyckats somna om. Jag och hennes syster var och besökte henne och henne var med på lektionerna. Vaknade mitt i vårt kaffedrickande.
Var en almänt skum dröm, specillet med tanke på att kusinen tog studenten i våras och bor i stockholm. Sen att det stod en kopp kaffe på bordet när jag vakna var en annan sak. Pojkvännen hade gjort i ordning den innan han gick ner i tvättstugan igen, sista jag vet var att han var i köket sen när jag vakna var han borta och mobilen hade han inte med sig ner till tvättstugan tydligen. Dum pojk och inte säga till innan han gick ner, eller jo det gjorde han juh men somna juh innan han gick ner och tidsuppfattningen när jag är nyvaken är ingen vidare pålitlig. Konstigt nog är jag alltid urtrött när han går upp vid 7 tiden trotts att jag oftast är vaken tidigare än så när jag är hemma

0 comments:

Skicka en kommentar