About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

torsdag 21 oktober 2010

Torsdag

Torsdag kan denna dag erbjuda. Förutom att forumet jag vill besöka inte verkar vilja funka, och att jag fortfarande är sjuk. Tydligen har jag inte alls har någon tidsuppfattning på morgonen. Ja verakde väldigt logiskt att klockan skulle vara 0750 känns som jag varit vaken en halv evighet.

Av någon anledning har jag fått för mig att lyssna på Adam Ant igen.  Detta är två av mina favoriter av honom, svårt val dock har många favoriter. Båda låtarna är dock några år äldre än vad jag är, men så är det med ganska många låtar som jag älskar. Okej tror inget av mina musiktips varit mycket äldre än tio år men det har varit lite mer udda musik. Visst adam ant kan juh idag ses som udda men med tanke på att han var som störst på tidigt 80tal så


Nej borde gå och göra något vettigt, men orkar inte riktigt

0 comments:

Skicka en kommentar