About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

tisdag 5 oktober 2010

Ny Pocky smak

Hitta en liten thailändsk butik som säljer Pocky i västerås. Pocky är något av mitt favoritgodis så bra att veta att det får gå att få tag på utan att behöva åka till stockholm. Visserligen hade de bara fyra smaker men det duger. En av smakerna hade jag inte sett tidigare, nämligen nötchoklad. Så fick följa med mig hem. Affären verkar även vara lite billigare än den i stockholm.


En sån liten sak gjorde mig väldigt glad. Fick leta rätt på min mobil direkt efter jag kom hem. Då hon är lika förtjust i pocky som jag.

Suck, nu glömde jag köpa balsam på vägen hem igen. Kanske borde lägga in en påminnelse om det på mobilen. verkar lite virrig på senaste tiden, lyckades slå huvudet i väggen imorse då jag försökte gå upp åt fel håll.
 hittade söta "bäbisbilder" på Lux som jag tänkte vissa. Bilderna är tagna under hennes två första dagar



Kan knappt tro att det nästan är två år sedan nu.






0 comments:

Skicka en kommentar