About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

söndag 3 oktober 2010

Litet hårmonster

Upptäcke nyss att en lite Mana behöver nog klippas eller så får jag börja kamma henne igen. Hon är juh visserligen väldigt charmig med pälsen som står åt alla håll.
Framifrån

Mana och Teddie

Mana och Aleas nos som sticker fram
Alea var visst synlig  på alla bilderna jag tog. Och ja vattenflaskan hänger snett fattar inte hur Mana dricker, hon har en tendens att på något sätt dra i vattenflaska, men denna verkar inte låta lika mycket som den gamla.

Har lyckats gå ganska lång idag blev 19252 steg. Är väl en av dem som leder i vårt lila lag i tävligen än så länge.
blå gubben är jag, röda är lagets genomsnitt, och vita är så lång man bör ha kommit om man går 10000 steg per dag. Bilden tagen från sidan där vi blir tvungna att registrera stegen
Tydligen ska jag ha gått från motsvarande sträckan från stockholm till bålsta på tre dagar, ganska duktigt gjort av mig. Jag har ganska mycket tid över till gånde på helgerna ibland, blir nog lite mindre nu i vecka dock. Plus man vill juh inte överanstränga sig, fast kan man göra det när man går?



1 comments:

  1. Haha, härlig bild på ditt marsvin. :D
    Starkt jobbat. 45 km på tre dagar är ju bra. :D

    SvaraRadera