About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

torsdag 28 oktober 2010

Ledig idag

Ska vara med kompis senare idag. Förhoppningsvis har jag lyckats städa undan lite. Ser väldigt stökigt ut efter att jag plocka isär råttburen och gjorde om djurnhörnan. Marsvinen fick lite större lekyta.

Känns konstigt att inte ha några råttor längre. Hade juh trotts allt råttor i över 6 år. Funderar på att göra ett inlägg tillägnat alla råttorna jag haft. Eller ja åtminstone de jag kan hitta bilder på, och vissa såg juh nästintill likadana ut, så frågan är om jag minns vem som är vem.  MEn kan bli ett väldigt långt inlägg, kanske får lov att dela på det. För vem orkar läsa en prestation av ca 20 råttor?

Marsvinen går och mumsar hö, som ligger på golvet. Bra blir det inte lika mycket att dammsuga.

Ska nog ta tag i att läsa lite bloggar som jag lagt till på bloglovin, blev visst inte av igår så nu har man flera blogginlägg att läsa, eller så fortsätter jag att kolla på house.

Någon som har något tips som förebygger torra läppar? Jag har en tendens att bita på läpparna så att de flagnar, och juh mer de flagnar juh mer biter jag på dem. Och juh torrare läpparna är desto mer flagnar de juh

0 comments:

Skicka en kommentar