About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

fredag 8 oktober 2010

God Morgon

God morgon på er alla.
veckomöte på dagsverksamheten idag. Sen blir det en runda på stan, eventuellt även in på systemet. Blivit bjuden på två fester, en i kväll och en imorgon. Tror nog jag bara orkar gå på ena så måste verkligen bestämma mig.

Pocky och kaffe är bra frukost idag. Alldeles för lat för att göra frukost.

Märks att råttjejerna börjar bli gamla båda har svårt att hålla en någorlunda normal vikt båda börjar  bli väldigt tunna. Så blir till att ge mycket mat.

 Dagens musik tips får bli en Miyavi låt. Hans "namn" betyder vacker på svenska om jag mins rätt. Hade lite problem att välja mellan denna låt och what a wonderful world. Båda dem låtarna är väldigt vackra egentligen så slänger med båda






Nej nu måste jag nog verkligen gå min buss går om en halvtimme och jag har inte klätt på mig eller packat. hur ska detta gå. Förövrigt jag vill ha mer pocky men åt juh nyss upp den sista=(

Hoppas verkligen jag kan få ett nytt tangentbord till datorn snart så man kan skriva ordentligt

1 comments: