About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

fredag 1 oktober 2010

Lite blandad shopping

har äntligen hämtat hem min kamera så tänkte jag skulle vissa vad jag köpte och lite som jag handla idag.

Lite kassar

Lite pocky (missa attt få med cocoscholkaden på bilden)

Tröjan som alla redan sett

Knästrumpor

Japansk läsk, som jag ej minns namnet på. Påminner om en blandning mellan sockerdricka och fruktsoda

Grönt te

Korsett.

Lite dvder

Lite böcker

Impuls köpte lite tidningar då ett av mina favoritband är med på omslaget.

Vantar bra att ha nu

Chokladfylld strut.

Dagens shopping. Skulle kolla på vinterjacka, gick så bra

Örhängen

Lite nya armband blandat med dem gamla.

Mer armband.
Pojkvännen fråga om inte jag hade tillräckligt många armband imorse, tydligen inte.
Lite mera örhängen, behövde nya då de gamla börjat missfärga mina öron.

Nu ska jag snart gå till affären. Och köpa pepsi max och chips el något. Utmaning är igång så gäller att komma upp lite i steg, för jag tänker då inte fuska. Gått drygt 6000 steg idag tydligen. Ska bara låta ipoden ladda upp lite till måste glömt den på inatt och hade ingen laddare med mig, dock headsetet till mobilen så kunde lyssna på musik på bussen iaf.

/Noctifer






2 comments:

  1. Fin tröja. :D
    Vad är pooky?

    SvaraRadera
  2. Pocky är ett slags japanskt godis som är gjort av en kakpinne som dopas i choklad

    SvaraRadera