About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

torsdag 28 oktober 2010

YAY

Äntligen fått pengar. Kan jag ladda på busskortet imorgon. Varför ska det vara så dyrt att åka buss? Sen handla mat. Eller ska man göra slut på det som står i skafferiet innan men den maten behöver juh planeras i förväg. Plus bönor blir ganska enformigt. Vi får se hur det blir imorgon. Busskort står iaf högst upp på listan. Att inte ha råd med buss suger när pojken envisas med att bo på andra sidan stan lite väl långt att gå plus med mitt lokalsinne......
Visst känner några med körkort men gäller juh att få tag på dem, vilket är jobbigt då jag avskyr att prata i telefon och i vissa fall kan skicka ett simpelt sms vara svårt nog för mig. Alltid haft telefonskräck, vilket inte är så smidigt vissa gånger

1 comments:

  1. Jag har körkort och det är toppen. Skulle inte klara mig utan en bil, faktiskt. Kan inte fatta att jag åkte buss förut och släpat på en massa matkassar.

    SvaraRadera