About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

måndag 25 oktober 2010

Dagens planer

Idag är väl en ganska lugn dag. Mindfullness på dagserksamheten, sen hem mata djuren ch åka över till pojken. Lovat honom kladdkaka och torchwood idag.  Ska idag försöka vara där innan klockan 18, borde nog hinna har juh packat väskan redan så. Blir massa bussåkande idag

Jag verkar ligga en vecka före i tiden. Fick för mig att det skulle vara idag våran halvårs dag är men är juh nästa måndag, tiden har då gått fort.

Verkar hittat alla mina armband igen. Hur sjutton lyckades några hamna bakom sängen.
ICk -4.5°C och det är inte ens vinter? Vad i helvete är det med vädret i år, det här gillas verkligen inte. Jag som måste gå ut med blöt hår. Har juh en hårtrok men är så klumpig plus det tar sån tid ändå för att få mitt hår någorlunda torrt plus jag vet inte var den är just nu antagligen i garderoben, so allt annat som knappt anänds.
Nej nu ska jag leta rätt på mina vantar sen åka ner mot stan.

0 comments:

Skicka en kommentar